• Посилання скопійовано

Увага! З'явився е-формат нового повідомлення про прийняття на роботу

У Реєстрі е-форм податкових документів на сайті ДПС розміщено оновлені форми повідомлення про прийняття на роботу (для юросіб – J3001004, для фізосіб – F3001004)

Увага! З'явився е-формат нового повідомлення про прийняття на роботу
  • Бланк Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту), а також іншу корисну інформацію про цю форму дивіться за посиланням.

  • Форму бланку Повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджено Постановою КМУ від 17.06.2015 №413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (із останніми змінами, внесеними Постановою КМУ від 21.02.2025 №184).

  • Ще більше бланків звітності, договорів, типових форм, заяв і первинних документів (усього понад 900 бланків та типових форм)  на нашому сайті у розділі бланків.

  • Всі новини від редакції «Дебет-Кредит» про трудові відносини дивіться за посиланням.

Нагадаємо, що Постановою №967 внесли зміни до Порядку №413 та до форми повідомлення для укладання трудових договорів з домашніми працівниками. Також затверджено окреме повідомлення про укладення або припинення такого договору до територіальних органів ДПС за установленими формами.

Нові форми почали діяти ще з 24 серпня. Але тільки 3 вересня в Реєстрі електронних документів на сайті ДПС станом на 2 вересня з'явилися електронні формати:

  • Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту. Ідентифікатор форми (для юросіб – J3001004, для фізосіб – F3001004).
  • Повідомлення про припинення трудового договору з домашнім працівником. Ідентифікатор форми (для юросіб – J3001101, для ФОПів – F3001101).

Тож з 3 вересня вже потрібно було б подавати нову форму повідомлення при прийнятті працівників на роботу та при його скасуванні. 

Але в Е-кабінеті поки немає відповідного формату, тож практично направити його до ДПС немає можливості. Розʼяснення від ДПС немає, але оскільки форма залишилася незмінной для звичайних роботодавців, то можна до появи нового формату подавати старий.

 

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025497
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202557
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202557
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202561
  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів: які наслідки для бізнесу?
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    30.05.2025505