• Посилання скопійовано

Як зареєструвати громадську організацію: покрокова інструкція

Об’єднання зі статусом юридичної особи має більше прав та обов’язків, але й процедура його реєстрації дещо складніша. Без статусу воно має менше прав та обов’язків, утім зареєструвати його легше

Як зареєструвати громадську організацію: покрокова інструкція

Офіційний портал Києва зазначає, що в Україні полегшують процедуру створення громадського об’єднання. Процес його формування стає більш простим і зручним для кожного. Покрокову інструкцію, як саме зареєструвати таку організацію, нагадують у Міністерстві юстиції України.  

Реєстрація громадського об’єднання дає йому змогу не лише офіційно діяти, а й отримувати гранти, відкривати рахунки в банках тощо.

Процес реєстрації цієї організації складається з кількох етапів. Насамперед необхідно визначити її мету та завдання. Це допоможе підготувати необхідні документи. 

Об’єднання зі статусом юридичної особи має більше прав та обов’язків, але й процедура його реєстрації дещо складніша. Без статусу має менше прав та обов’язків, утім зареєструвати легше.

У першому випадку потрібно підготувати:

  • заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення юридичної особи;
  • відомості про керівні органи громадського формування;
  • установчий документ юридичної особи;
  • реєстр осіб, які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах);
  • документ про структуру власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство) особи, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи.

Державна реєстрація громадського об’єднання без статусу юридичної особи відбувається через повідомлення про його створення.

Базовий пакет документів можна подати безпосередньо до Міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції, через Центри надання адміністративних послуг або в електронній формі через «Онлайн будинок юстиції».

Стандартний термін розгляду документів становить 3 робочі дні.

Джерело: Київська міська рада

Рубрика: Облік та звітність/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»