• Посилання скопійовано

Відмітку про одержання декларації можна поставити не лише на першому аркуші, але це не обов'язково

Якщо податкова декларація складається з 2-х і більше аркушів, то працівник податкової інспекції повинен поставити відмітку в полі «Відмітка про одержання» на першому аркуші чи і на всіх наступних аркушах? І якщо так, то де саме, бо відведених полів на наступних аркушах немає? Запитання виникло у зв'язку з пп. 49.9.1 ПКУ, де написано «за наявності на всіх аркушах, з яких складається податкова декларація...»

Згідно з п. 46.5. ст. 46 ПКУ форма податкової декларації встановлюється центральним органом ДПС за погодженням із Міністерством фінансів України. Формами податкових декларацій не передбачено місця для проставляння штампа органу ДПС із зазначенням дати отримання на інших аркушах, крім першого. Таким чином, за потреби фахівець податкового органу може проставити відмітку (штамп) на вільному від записів полі іншого, ніж перший, аркуші декларації.

Джерело: ДФС в Одеській області

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»