Державна фіскальна служба у листі від 17.03.2015 р. №5618/6/99-99-17-05-01-15 зазначила, що для здійснення перевірки достовірності зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік відомостей державний орган публічного права протягом 10 днів з дня одержання декларації від суб'єкта декларування надсилає її копію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову і митну політику, формує та веде Державний реєстр.
Відомості з Державного реєстру є інформацією з обмеженим доступом.
Як зазначено у листі, ДФС має право видавати лише накази організаційно-розпорядчого характеру.
Нормативно-правове врегулювання інших питань, що належать до сфери діяльності ДФС, здійснюється наказами Міністерства фінансів України.
Порядок отримання відомостей з Державного реєстру регулюється Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Згідно з Положенням для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через уповноважену особу до контролюючого органу за своїм місцем проживання або за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування, подає документ що посвідчує особу, та заяву. Уповноважена особа додає до заяви довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про джерела доходів/доходи (після пред'явлення повертається) та її копію, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.