ДФС у м. Києві роз'яснила, що положеннями розділу I Інструкції №233 визначено наступне.
Квитанція про одержання податкового документа в електронному вигляді (перша квитанція) - це електронний документ, що формується програмним забезпеченням органів ДФС та засвідчує факт і час одержання податкового документа в електронному вигляді.
Квитанція про приймання податкового документа в електронному вигляді (друга квитанція) - це електронний документ, що формується програмним забезпеченням ДФС та засвідчує факт та час приймання (неприймання) податкового документа в електронному вигляді у базу даних ДФС.
Згідно з п. 7.4 розділу III Інструкції перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку.
Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних ДФС згідно з п. 7.5 розділу III Інструкції є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються:
- реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі,
- відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа,
- результати перевірки ЕЦП,
- інформація про платника податків,
- дата та час приймання,
- реєстраційний номер,
- податковий період, за який подається податкова звітність,
- дані про відправника квитанції.
Якщо надіслані податкові документи сформовано з помилкою, то платнику податків надсилається друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі із зазначенням причин.
Таким чином, часом та датою подання платником податків електронного документа є час та дата надсилання органом ДФС першої квитанції, якщо в ній зазначено інформацію про збереження документа на центральному рівні.
Додатково зазначено, що відправником других квитанцій з інформацією щодо реєстрації звітів з ЄСВ в реєстрі застрахованих осіб є ДФСУ.
***
Читайте також: Чому своєчасно не приходять квитанції №2 про подання звіту з ЄСВ - відповідає ДФС