• Посилання скопійовано

Поділили приміщення на дві частини: чи подавати ф. №20-ОПП?

Якщо платник податків поділив приміщення на частини, він має повідомити про зміни в об'єкті через подання ф. №20-ОПП

Поділили приміщення на дві частини: чи подавати ф. №20-ОПП?

Податківці у підкатегорії 119.11 «ЗІР» нагадує, що якщо платник податків здійснив поділ власного приміщення на два і більше об’єктів різного призначення (магазин, перукарня тощо), подається повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, в якому інформація щодо такого об’єкта оподаткування зазначається декількома рядками, а саме:

  • у першому рядку зазначається інформація про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється (у графу 2 вноситься значення «6 – закриття об’єкта оподаткування»);
  • у наступних – оновлена інформація про об’єкти оподаткування, які створено чи відкрито на основі закритого об’єкта, при цьому ідентифікатор об’єкта оподаткування змінюється (у графу 2 вноситься значення «1 – первинне надання інформації про об’єкти оподаткування»).

При цьому кожному новоствореному об’єкту оподаткування присвоюється відповідний ідентифікатор об’єкта оподаткування за правилами, визначеними п. 4 Пам’ятки для заповнення розділу 3 Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (додаток до Повідомлення за ф. №20-ОПП).

***

Читайте також: 

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.202512
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202526
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025582
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202594
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202527