• Посилання скопійовано

Нюанси реєстрації відокремлених підрозділів іноземних юросіб

Якщо відокремленому підрозділу необхідно отримати публічну послугу або внести зміни до своїх даних, а відомості про нього ще не перенесено до ЄДР, він може звернутися до Мінʼюсту із заявою (форма 11) для перенесення цих даних

Нюанси реєстрації відокремлених підрозділів іноземних юросіб

Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків розповідає, що з 03 вересня 2024 року набрав чинності Закон України №3257-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування діяльності відокремлених підрозділів юридичних осіб, створених згідно з законодавством іноземних держав».

Відповідно до цього, державна реєстрація відокремлених підрозділів здійснюватиметься виключно через Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) шляхом звернення до уповноважених органів державної реєстрації.

До таких органів належать виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, державні адміністрації Києва та Севастополя, районні адміністрації, а також нотаріуси.

Для забезпечення відповідної реєстрації Міністерство юстиції України своїм наказом від 26.08.2024 №2518/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року №3268/5», зареєстрованим 26.08.2024 за №1303/42648, затвердило нову форму заяви для реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи, створеної відповідно до законодавства іноземної держави (форма 11). Цю форму можна знайти на вебсайті Мін’юсту у форматах Excel та PDF за посиланням.

Після завершення реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи не буде необхідності звертатися до органів державної статистики для отримання ідентифікаційного коду в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України.

Щодо існуючих відокремлених підрозділів юридичних осіб, створених відповідно до законодавства іноземних держав, то всі відомості про філії та представництва, які були зареєстровані (акредитовані) до 03 вересня 2024 року, будуть перенесені Міністерством юстиції України до Єдиного державного реєстру. Цей процес займе певний час.

При цьому якщо відокремленому підрозділу необхідно отримати публічну послугу або внести зміни до своїх даних, а відомості про нього ще не перенесено до Єдиного державного реєстру, він може звернутися до Міністерства юстиції України із заявою (форма 11) для перенесення цих даних.

Заява може бути подана особисто представником підрозділу або надіслана поштою із нотаріальним посвідченням підпису заявника. Жодних додаткових документів або сплати адміністративного збору для перенесення не потрібно. Повідомлення про перенесення даних до Єдиного державного реєстру буде надіслане на електронну адресу, зазначену у заяві.

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»