MASTER:Бухгалтерія для малого та середнього бізнесу відповідає вимогам чинного законодавства України та повністю адаптований до українського ринку і включає наступні функціональні можливості:
Операції з грошовими коштами та їх еквівалентами
- ведення обліку операцій у різних валютах по розрахункових рахунках;
- автоматизоване оброблення банківської виписки;
- ведення оборотної відомості;
- погодження та проведення електронних платежів;
- експорт платіжних доручень через зв'язок із системами «Клієнт — Банк»;
- оперативний облік операцій з кредитними засобами й операції з векселями.
Облік основних засобів, нематеріальних активів та капітальних вкладень
- ведення інвентарної картотеки аналітичного обліку основних засобів;
- формування та друк регістрів обліку основних засобів за місцями зберігання й експлуатації;
- ведення обліку надходження, амортизації, вибуття та внутрішніх передач основних засобів;
- виконання переоцінки й індексації основних засобів;
- облік ремонтів і модернізації основних засобів;
- ведення обліку капітальних вкладень;
- розрахунок амортизації.
Облік ТМЦ і МШП
- ведення обліку приходу, переміщення, списання, комплектації та розкомплектації ТМЦ і МШП;
- прикріплення до первинного документа скан-копії оригіналу, швидкий перегляд цієї скан-копії, друк за потреби;
- ведення обліку спецодягу з урахуванням термінів експлуатації;
- формування оборотно-сальдових відомостей по ТМЦ;
- проведення інвентаризації та відображення результатів;
- проведення переоцінки.
Розрахунки з контрагентами
- ведення обліку розрахунків із постачальниками, покупцями, підрядниками, замовниками в розрізі первинних документів;
- прикріплення до первинного документа скан-копії оригіналу, швидкий перегляд цієї скан-копії, друк за потреби;
- ведення відомості по розрахунках із контрагентами в національній та іноземній валютах, авансах і виконання валютної переоцінки;
- формування зведеної відомості розрахунків із контрагентами, акта звірки за будь-який заданий період.
Персонал і розрахунок заробітної плати
- автоматичне проведення розрахунку заробітної плати;
- внесення в систему наказів на відпустку та преміювання;
- реєстрація в програмі листків тимчасової непрацездатності;
- внесення в програму наказів на тимчасове переведення працівників;
- формування платіжних відомостей на виплату зарплати;
- формування звітності із заробітної плати відповідно до чинного законодавства України.
Операції по касі та розрахунки з підзвітними особами
- створення та проведення касових ордерів в національній і іноземній валютах;
- автоматичне створення платіжної відомості та повна звітність по касі;
- валютна переоцінка;
- розрахунки з підзвітними особами: формування та погодження наказів на відрядження, формування авансових звітів у національній і іноземній валютах.
Облік витрат
- ведення обліку фактичних витрат у розрізі замовлення статей та елементів витрат;
- формування документів списання, довідки про обсяг виконаних робіт і наданих послуг;
- автоматичний розподіл ТЗВ і загальновиробничих витрат.
Податковий облік
- ведення податкового обліку відповідно до Податкового кодексу України;
- ведення обліку ПДВ по розрахунках з постачальниками та підрядниками;
- автоматичне формування реєстру отриманих податкових накладних, завантажених із зовнішніх систем подачі податкової звітності;
- автоматичне формування декларації з ПДВ, декларації по податку на прибуток та інших звітних форм;
- автоматичне визначення першої події.
Зведена бухгалтерська звітність
- формування всіх стандартних аналітичних форм бухгалтерської звітності, в тому числі:
- оборотно-сальдової відомості;
- картки рахунку;
- картки аналітики;
- журналу-ордеру;
- головної книги.
Всі форми фінансової звітності
- автоматичне формування фінансової звітності на основі зведених та згенерованих у системі документів, а саме:
- форми 1 «Баланс»;
- форми 2 «Звіт про фінансові результати»;
- форми 3 «Звіт про рух грошових коштів»;
- форми 4 «Звіт про власний капітал»;
- форми 5 «Примітки до річної фінансової звітності».
MASTER:Бухгалтерія для малого та середнього бізнесу доповнюється комплементарним програмним продуктом з лінійки MASTER – конфігурацією MASTER:Зарплата і Кадри для малого та середнього бізнесу, що включає два багатофункціональних модулі:
Перший модуль – «ЗАРПЛАТА» – передбачає створення та ведення банку даних (нормативно-довідкових та оперативних масивів інформації), що містить необхідну для розрахунку та аналізу заробітної плати інформацію та забезпечує зберігання розрахованих нарахувань й утримань.
Другий модуль – «КАДРИ» – автоматизує роботу відділу кадрів, відділу праці та заробітної плати, забезпечує збір й аналіз інформації про персонал підприємств, автоматизує документи кадрового обліку.
Розробку програмних продуктів лінійки MASTER реалізовано за принципом комплексного рішення. В основу закладено можливість доповнення кожної самостійної конфігурації іншою комплементарною конфігурацією. Як приклад, мати змогу розширити автоматизацію бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, конфігураціями для управління персоналом, розрахунку заробітної плати й конфігураціями автоматизації документообороту, планування та бюджетування. Принцип комплексного рішення дозволяє використовувати програму-платформу MASTER для вибудовування унітарної IT-інфраструктури підприємства.
Для комфортного ознайомлення з конфігураціями фахівці MASTER регулярно проводять onlinе навчання в форматі щотижневих вебінарів, забезпечують користувачів відео-уроками, учбовим матеріалом та покроковими інструкціями щодо кожного процесу в програмі. Також працює кол-центр, спеціалісти якого завжди готові допомогти користувачам по телефону чи іншими засобами зв’язку.
Впровадження програмних продуктів MASTER – це влучне рішення з автоматизації підприємства, що відповідає світовим трендам розробки і враховує особливості українського законодавства.