MASTER:Бухгалтерія для бюджетних установ — програмний продукт для бюджетування, ведення бухгалтерського обліку, розрахунку заробітної плати та управління кадрами в бюджетних установа. Відповідає вимогам чинного законодавства України та повністю адаптований до українського ринку.
Рішення є розробкою фахівців компанії IT-Enterprise, яка вже понад 30-ти років впроваджує новітню IT-інфраструктуру на великих виробничих та комерційних підприємствах України.
MASTER:Бухгалтерія для бюджетних установ — це комплексний облік для бюджетних установ, що включає чотири модулі: «Бюджетування», «Бухгалтерія», «Зарплата» і «Кадри» з наступними функціональними можливостями:
Модуль «БЮДЖЕТУВАННЯ»
Кошторис
-
ведення кошторису і змін до нього, контроль виконання: кошторис, план асигнувань, довідки про зміни в розрізі КЕКВ та КПКВК, заявки на фінансування, розподіл відкритих асигнувань;
-
облік договорів: аналітичний облік розрахунків в розрізі договорів та первинних документів;
-
формування юридичних, фінансових зобов’язань, платіжних доручень на підставі введених первинних документів та з контролем кошторисних призначень;
-
облік руху грошових коштів на розрахункових рахунках: банківські виписки, інтеграція з системами «Клієнт Казначейства – Казначейство» та «Клієнт – Банк»;
-
вивантаження даних в Казначейство по кошторисам, зобов’язанням, платіжним доручення тощо без використання додаткового програмного забезпечення.
Фінансування
-
облік та аналіз фінансування ієрархії підвідомчих установ в розрізі налаштованих в програмі аналітик (КПКВК/КФК, Фондів, КЕКВ, КДБ);
-
контроль відповідальності сум кошторису, плану асигнувань та розподілів відкритих асигнувань;
-
аналіз стану фінансування в будь-яких розрізах на вказаний користувачем момент часу, співставлення даних планового фінансування з фактичним фінансуванням.
Модуль «БУХГАЛТЕРІЯ»
Облік фінансово-господарських операцій
-
реєстрація юридичних та фінансових зобов'язань;
-
формування реєстрів юридичних та фінансових зобов'язань;
-
реєстр платіжних документів;
-
реєстрація та обробка первинних банківських та касових документів;
-
облік операцій за розрахунковими і реєстраційними (казначейськими) та іншими рахунками;
-
формування касової книги, вкладного аркуша касової книги;
-
облік розрахунків з дебіторами/кредиторами (покупцями/замовниками);
-
реєстрація авансових звітів, наказу на відрядження;
-
облік розрахунків з підзвітними особами установи;
-
ведення відомостей аналітичного обліку;
-
облік касових та фактичних видатків.
Облік основних засобів, необоротних та нематеріальних активів
-
здійснення обліку надходжень, переміщення і вибуття основних засобів та інших матеріальних необоротних активів;
-
ведення картотеки основних засобів та нематеріальних активів;
-
ведення інвентарної картки;
-
нарахування амортизації (зносу);
-
друк облікових форм;
-
облік дорогоцінних металів.
Облік ТМЦ та МШП
-
облік надходжень, переміщення та вибуття ТМЦ та МШП, бланків суворої звітності;
-
підготовка господарських документів (накладні, акти, вимоги та ін.);
-
отримання оборотних відомостей у розрізі первинних документів, матеріально-відповідальних осіб та найменувань матеріальних цінностей у кількісному та сумовому виразі;
-
формування та друк інвентаризаційних документів;
-
формування звітів про наявність та рух матеріальних цінностей.
Складський облік
-
ведення складських операцій:
-
прихід ТМЦ від постачальника;
-
переміщення ТМЦ;
-
списання ТМЦ;
-
розкомплектація та комплектація ТМЦ;
-
оприбуткування ТМЦ;
-
автоматизація проведення інвентаризації.
Облік ПДВ
-
формування податкових накладних на реалізацію;
-
автоматичне завантаження вхідних податкових накладних;
-
автоматичне формування декларації по ПДВ.
Формування звітності
-
картки та книги аналітичного обліку;
-
меморіальні ордери;
-
форми місячної, квартальної, річної фінансової звітності:
- Звiт про надходження та використання коштів загального фонду;
- Звiт про надходження та використання коштів, отриманих як плата за послуги;
- Звiт про заборгованість за бюджетними коштами;
- Звiт про результати фінансової діяльності;
- оборотний баланс.
Модуль «ЗАРПЛАТА»
Нарахування
-
погодинної та відрядної заробітної плати, як за основною, так і сумісною посадами;
-
надбавок та доплат;
-
разові нарахування та умовно-постійні нарахування;
-
допомоги по соціальному страхуванню (в тому числі лікарняних листів) та відпускних виплат;
-
різних видів премій (за поточний місяць, за минулий місяць, за квартал, за півріччя, за рік);
-
введення нарахувань за минулі та майбутні періоди з подальшим автоматичним перерахунком податків;
-
автоматичне нарахування індексації.
Утримання
-
податку з доходів фізичних осіб, профспілкового внеску та інших обов'язкових утримань в автоматичному режимі;
-
постійні утримання: за виконавчими листами, кредитні внески, квартплата, комунальні послуги тощо;
-
розподіл розрахованих нарахувань та утримань за шифрами виробничих витрат (ШВВ) та балансовими рахунками;
-
розрахунок відрахувань з установ (ЄСВ);
-
перерахунок податку з доходів фізичних осіб за підсумками року;
-
формування проводок по нарахуванню/утриманню заробітної плати, відрахуваннях з установ та за виплатою заробітної плати;
-
формування платіжних відомостей на виплату авансу, заробітної плати, відпусток та інших виплат (на банк та на касу).
Звітність
-
формування квартальної звітності по формі 1-ДФ (в електронних та паперових копіях);
-
підготовка баз даних для персоніфікованого обліку та подальшої обробки в АРМ Пенсійного фонду;
-
формування та друк вихідних документів: розрахункових листів, платіжних відомостей, зведень, реєстрів, довідок.
Модуль «КАДРИ»
Штатний розклад
-
довідники для формування штатного розкладу;
-
ведення штатного розкладу, зв’язок між даними кадрів і штатним розкладом;
-
майстер масових змін штатного розкладу;
-
планування штатного розкладу;
-
штатний розклад і заробітна плата;
-
звіти по штатному розкладу;
-
планування потреби в працівниках.
Табель обліку часу
-
ведення табеля обліку часу;
-
табель обліку часу відкривається на кожен розрахунковий місяць;
-
можливість закривати табель для розрахунку авансу.
Кадри
Автоматичне формування особової картки:
-
призначення і переміщення працівників;
-
дані про освіту працівників;
-
підвищення кваліфікації;
-
склад родини, родичі;
-
іноземні мови;
-
нагороди і почесні звання;
-
участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
-
історія зміни прізвища;
-
членство в профспілці;
-
порушення трудової дисципліни;
-
перепустки;
-
пільги;
-
інвалідність;
-
стаж;
-
спецстаж.
Накази
-
картотека наказів на прийом, переведення та звільнення працівників, для організації послідовного проходження інформації про працівників через відділ кадрів;
-
автоматичне перенесення даних, що вводяться в накази, до відповідних масивів особових карток і призначень/переміщень, виключаючи повторне введення.
Відпустки та лікарняні
-
відпустки;
-
лікарняні та відомості про захворюваність;
-
документи по середньому;
-
періоди використання відпусток;
-
планування та аналіз відпусток.
Розробку програми-платформи MASTER та програмного продукту MASTER:Бухгалтерія для бюджетних установ реалізовано з врахуванням довгострокового розвитку установ-користувачів:
-
оновлення та розширення. Конфігурація системно підтримуються оновленням по змінам в законодавстві України та доповнюється розширеннями по окремим вимогам діяльності установи.
-
інтеграції з суміжними сервісами для утворення цифрових екосистем. Як приклад, інтеграції з:
- системами «Клієнт Казначейства – Казначейство» та «Клієнт – Банк»;
- офіційним державним інформаційним порталом Є-Data, на якому оприлюднюється інформація про використання публічних коштів;
- сервісами для проведення конкурентних закупівельних процедур в електронній формі, такими як електронний майданчик SmartTender.biz, на якому ведуться публічні (державні) закупівлі ProZorro.
Для комфортного ознайомлення з конфігураціями, фахівці MASTER регулярно проводять onlinе-навчання для користувачів в форматі щотижневих вебінарів, під час яких демонструються функціональні можливості та послідовність роботи в програмних продуктах.
Учбові матеріали, відео-уроки знаходяться в відкритому доступі на сайті masterbuh.com та на каналі MASTER:Бухгалтерія в YouTube. Покрокові інструкції щодо кожного процесу розміщено безпосередньо в програмних продуктах. В разі виникнення питань користувачі можуть отримати консультаційну підтримку від спеціалістів кол-центру. Навчання користувачів, партнерів і викладачів навчальних закладів відбувається паралельно в «Академії MASTER-РІШЕНЬ».