Дата проведення : 16 березня о 15:00
Лектор: Ганна Бикова
Керівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером, тренер з податкового обліку CAP-CIPA
Вартість: 300 грн
!!! Для передплатників електронного сервісу «Профі» та передплатників паперового журналу участь у вебінарі безкоштовна!!!
Новорічні зміни до розділу «ПДВ» ПКУ викликали багато запитань у бухгалтерів. Відбулися зміни в обов’язкових реквізитах податкової накладної та розрахунку коригування до неї, але сама їх форма протягом двох місяців (січня та лютого 2017 р.) не змінювалася. А отже, два місяці платники ПДВ повинні були складати ці документи орієнтуючись лише на роз’яснення, наведені в листах податківців!
Тепер ситуація змінилася, і в березні 2017 р. вже діє нова форма податкової накладної та розрахунку коригування. Та ще й нова декларації з ПДВ!
Отже на вебінарі детально проаналізуємо, як тепер складати ці документи та згадаємо, які зміни відбулися щодо ПДВ у 2017 році.
_:
1. Порядок складання податкової накладної та розрахунку коригування у різних випадках.
2. «Перехідні» податкові накладні та розрахунки коригування: за старою чи новою формою, зазначати коди чи ні?
3. «Умовні» поставки – як нарахувати ПЗ з ПДВ ?
4. Строки реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, відповідальність за помилки та порушення строків реєстрації.
5. Порядок складання нової форми декларації з ПДВ.
6. Порядок та строки проведення камеральної перевірки.
7. Бюджетне відшкодування ПДВ у 2017 році.