Головна Усі новини «Дебет-Кредит» Семінари і конференції

Скасування трудових книжок: як працювати далі?

Дізнайтесь від експерта, як не допустити помилок та правильно перейти на електронну версію трудових

9 жовтня 2019 року набув чинності законопроект, згідно якого скасовується обов'язковість ведення трудових книжок. Для звичайних працівників це, можливо, радість та полегшення, а от для бухгалтера чи кадровика... 

Одразу виникає чимало питань: 

  • Як діяти кадровику, якщо у трудовій книжці працівника є помилкові записи або ж трудових взагалі декілька?
  • Як та де зберігатиметься інформація про трудовий стаж працівників?
  • Як тепер визначати основне місце роботи працівника?
  • Які помилки при заповненні трудових книжок є найбільш поширеними та як їх виправити?.. Відповіді на всі запитання>>

14 листопада на БЕЗКОШТОВНОМУ вебінарі «Життя без трудових книжок» Тетяна Мойсеєнко (експерт з трудового права та кадрового обліку) роз’яснить всі проблемні питання. В тому числі конкретно і на прикладах, які 4 кроки є необхідними для кадровика та бухгалтера, щоб передати до Пенсійного фонду відскановані відомості з трудових книжок працівників. Дізнатися, як працювати далі>>

 

P.S. А ще лектор підготувала подарунок – приклади заповнення записів у трудові книжки у pdf-форматі. Отримають всі, хто просто зареєструвався :)

Реєстрація та подарунок тут >>

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
«Дебет-Кредит» / Семінари і конференції
Теги:
Електронний документ , Трудові відносини , Вебінар

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 2

Новини по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?