• Посилання скопійовано

Скасування трудових книжок: як працювати далі?

Дізнайтесь від експерта, як не допустити помилок та правильно перейти на електронну версію трудових

9 жовтня 2019 року набув чинності законопроект, згідно якого скасовується обов'язковість ведення трудових книжок. Для звичайних працівників це, можливо, радість та полегшення, а от для бухгалтера чи кадровика... 

Одразу виникає чимало питань: 

  • Як діяти кадровику, якщо у трудовій книжці працівника є помилкові записи або ж трудових взагалі декілька?
  • Як та де зберігатиметься інформація про трудовий стаж працівників?
  • Як тепер визначати основне місце роботи працівника?
  • Які помилки при заповненні трудових книжок є найбільш поширеними та як їх виправити?.. Відповіді на всі запитання>>

14 листопада на БЕЗКОШТОВНОМУ вебінарі «Життя без трудових книжок» Тетяна Мойсеєнко (експерт з трудового права та кадрового обліку) роз’яснить всі проблемні питання. В тому числі конкретно і на прикладах, які 4 кроки є необхідними для кадровика та бухгалтера, щоб передати до Пенсійного фонду відскановані відомості з трудових книжок працівників. Дізнатися, як працювати далі>>

 

P.S. А ще лектор підготувала подарунок – приклади заповнення записів у трудові книжки у pdf-форматі. Отримають всі, хто просто зареєструвався :)

Реєстрація та подарунок тут >>

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Семінари і конференції

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Семінари і конференції»