ПриватБанк відкрив можливість українським розробникам, бізнесу та сервісним компаніям інтегрувати застосунок Термінал до інших застосунків та програмних рішень. Простий та зручний спосіб приймати безготівкові платежі дозволить розширити можливості цифрових клієнтських сервісів та економити ресурси на розробці власних програмних рішень.
Як повідомив керівник напряму торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, застосунок Термінал, що дозволяє приймати безготівкові платежі за допомогою звичайного смартфону, – на сьогодні найкраще рішення на ринку та єдине, що працює з обома операційними системами Android та iOS. Відтепер найкращі цифрові сервіси будуть ще доступнішими будь-якому бізнесу в Україні.
Інтеграція мобільного застосунку Термінал буде корисною для бізнеса, який використовує власну програму для продажу товарів або послуг і якому потрібен функціонал безготівкового приймання платежів з картки або електронного гаманця. Про те, як інтегрувати термінал у ваш застосунок чи програмний комплекс, – тут.
Наприкінці жовтня минулого року Приватбанк запустив застосунок Термінал для iPhone. Україна стала третьою країною Європи та сьомою у світі, де можна використовувати iPhone як POS-термінал.