• Посилання скопійовано

Впровадження правил поведінки на підприємствах: що треба знати?

Держпраці підкреслила, що на порядок затвердження правил поведінки поширюється процедура затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку

Впровадження правил поведінки на підприємствах: що треба знати?

Встановлення правил поведінки є обов’язковим на підприємствах, в установах, організаціях, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, та/або об’єктах чи операторах критичної інфраструктури. Чи можуть правила поведінки бути затверджені наказом керівника?

Схiдне міжрегiональне управлiння Держпрацi відповідає: ні. Правила поведінки на підприємстві, в установі, організації, які містять положення, зокрема, про зобов’язання працівників про нерозголошення інформації з обмеженим доступом, зокрема інформації, що становить державну чи комерційну таємницю, а також про умови роботи з конфіденційною інформацією, мають бути складовою правил внутрішнього трудового розпорядку.

Таким чином, на порядок затвердження правил поведінки поширюється процедура затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку (затверджуються трудовими колективами за поданням роботодавця і виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником)).

Джерело: Державна служба з питань праці

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»