• Посилання скопійовано

Чи має надати трудову книжку працівник у разі працевлаштування за сумісництвом?

Працівник-сумісник під час працевлаштування надаватиме трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соцстрахування

Чи має надати трудову книжку працівник у разі працевлаштування за сумісництвом?

Федерація професійних спілок України розповідає, що працівник, який працевлаштовується за сумісництвом, може як мати трудову книжку «на руках». так і не мати її.

Випадки наявності/відсутності трудової книжки у працівника-сумісника:

  • трудова книжка зберігається у працівника, якщо на основне місце роботи він був прийнятий після 10 червня 2021 року;
  • трудова книжка зберігається у роботодавця, якщо на основне місце роботи працівник був прийнятий до 10 червня 2021 року.

Тому працівник-сумісник під час працевлаштування надаватиме трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

Який документ має надати працівник замість трудової книжки?

Працівник має надати відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На сьогодні такими відомостями є інформація з Реєстру застрахованих осіб відповідно до п. 6 розділу V Положення про Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою Правління ПФУ від 18.06.2014 №10-1 (далі – Положення №10-1), що формується та надається, зокрема, за такими формами:

  • індивідуальні відомості про застраховану особу (Форма ОК-5; додаток 4 до Положення №10-1);
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (Форма ОК-7; додаток 5 до Положення №10-1);
  • дані про трудовий та страховий стаж (додаток 9 до Положення №10-1).

А також відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб у формі довідки «Витяг з електронної трудової книжки».

Нагадуємо! Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року

Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:

«Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!».

Джерело: Федерація профспілок України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»