• Посилання скопійовано

Як подати відомості про працівників до ПФУ при бронюванні: покроковий алгоритм від ПФУ

В особистому кабінеті страхувальника на сайті е-послуг ПФУ слід зайти у розділ “Комунікації з ПФУ” та обрати опцію “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”

Як подати відомості про працівників до ПФУ при бронюванні: покроковий алгоритм від ПФУ

Військовий облік на підприємстві: все, що потрібно знати бухгалтеру і кадровику

Щоби ведення військового обліку не стало головним болем бухгалтерів і кадровиків, ми підготували надзвичайно корисну добірку найкращих і найпопулярніших матеріалів на цю тему.

Це — ваш надійний путівник по більш як 25 новинам і статтям на сайті «Дебету-Кредиту».

Ми вже писали,  що відповідно до пп. 4 п. 2 постанови КМУ від 22.11.2024 №1332 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час»:

– органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, не пізніше ніж протягом наступного дня після:

  • прийняття працівника на роботу,
  • переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу,
  • звільнення,
  • поновлення на роботі,
  • тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору,
– подають Пенсійному фонду України відповідні відомості через вебпортал ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Наразі ж територіальні фахівці ПФУ навели покроковий алгоритм подання таких відомостей через сайт е-послуг.

Крок 1. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України натисніть кнопку “Вхід”, ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та паролю до нього, натисніть кнопку “Увійти”.

Крок 2. В особистому кабінеті страхувальника (меню зліва) зайдіть у розділ “Комунікації з ПФУ” та оберіть опцію “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”.

Крок 3. У спливаючому вікні “Відомості про трудові відносини (оперативне подання)” із запропонованого переліку оберіть опцію “Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)”.

Крок 4. У полі повідомлення внесіть необхідні дані про особу (обов’язкові поля позначені “зірочкою” – *) та натисніть “Додати запис”.

Крок 5. У вікні “Запис про трудову діяльність” заповніть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. При цьому, порядковий номер місця трудових відносин можна визначити на підставі трудової книжки працівника (у паперовій чи електронній формі), порахувавши всіх його попередніх роботодавців.

Крок 6. Натисніть “Зберегти” та відправити до Пенсійного фонду України!

***

Читайте також:

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»