ДФС у Полтавській області нагадує роботодавцям – фізособам – підприємцям про необхідність легального оформлення найманих робітників.
Для офіційного оформлення найманого працівника на роботу ФОП необхідно:
- укласти трудовий договір з найманим працівником (реєструвати такий договір у центрі зайнятості не потрібно);
- оформити наказ (розпорядження) щодо прийняття працівника на роботу;
- до початку роботи працівника подати до територіального органу ДФС за місцем обліку ФОП як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, встановленою постановою КМУ №413;
- зробити запис в трудовій книжці про прийняття працівника на роботу відповідно до вимог Інструкції №58.
Наголошуємо, що офіційне працевлаштування дозволяє громадянину отримувати пакет соціальних гарантій, пільг та виплат у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та допомоги при нещасному випадку; своєчасної та не нижче мінімального розміру виплати заробітної плати; щорічної відпустки та відпустки по догляду за дитиною; податкової знижки тощо.
***
Читайте також: ФОП та штатний розпис: потрібен чи ні?