Якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку тоді, коли діє електронна трудова книжка, чи можливо це робити?
Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці відповідає: Так. Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок. У працівників і роботодавців є 5 років на оцифрування трудових книжок.
Роз’яснюємо, що впровадження електронних трудових книжок - до 10 червня 2026 року, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Правила заповнення трудових книжок визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 №58.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку, регулюються постановою КМУ від 27.04.1993 №301 «Про трудові книжки працівників». Тому якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку, необхідно заповнювати.