Мінфін перезатвердив Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень.
Порядок поширюються на роботодавців, працівники яких допустили порушення застосування податкової соціальної пільги.
Відповідно до Порядку, структурний підрозділ органу ДПС складає Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, якщо платник отримував її більше ніж за одним місцем нарахування (виплати) доходу або під час отримання доходів, зазначених у підпункті 169.2.3 ПКУ.
У Повідомленні про порушення ДПС, зокрема, зазначає про відновлення права працівника на соціальну пільгу, яка починає застосовуватись з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому суми недоплати ПДФО та штраф у розмірі 100 % суми недоплати повністю погашені платником на підставі включення таких сум до його річної декларації, у разі якщо такі суми не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника.
Повідомлення про порушення вважається надісланим (врученим):
роботодавцю - юридичній особі - якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під підпис або надіслано листом з повідомленням про вручення;
роботодавцю - фізичній особі - якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження з повідомленням про вручення.