Фонд соцстраху у листі від 07.09.2017 р. №5.2-28-343 зазначив, що на сьогодні питання фінансування страхувальників-роботодавців для надання матеріального забезпечення найманим працівникам врегульовано Порядком №26.
Зокрема, ним визначено, що підставою для фінансування страхувальників-роботодавців робочими органами Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами (додаток).
Отже, наразі є чинною форма заяви-розрахунку, визначена в додатку до Порядку №26. Але враховуючи те, що до діючої редакції Порядку не були внесені відповідні зміни після прийняття Закону №1105, а також у зв’язку із реорганізацією ФСС з ТВП та ФСС НВВ в Фонд соціального страхування України, форма заяви-розрахунку з 01.08.2017 р. потребує негайних змін для забезпечення безперервності фінансування страхувальників-роботодавців для надання матеріального забезпечення.
Додатково повідомляється, що виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування України на сьогодні проводиться робота щодо удосконалення порядку фінансування страхувальників для надання застрахованим особам матеріального забезпечення, а також форми заяви-розрахунку, для подальшого затвердження їх правлінням Фонду соціального страхування України.
Про порядок подання заяви-розрахунку на матеріальне забезпечення від Фонду соцстраху читайте тут>>
Нагадуємо також, що з 1 серпня розпочав роботу Фонд соціального страхування України, утворений шляхом об’єднання ФСС НВВ та ФСС з ТВП. Більше про це тут і тут.