Мінфін наказом від 25.02.2021 р. №123 (зареєстрований в Мін'юсті від 22.03.2021 р. за №360/35982) затвердив Методику здійснення верифікації виплат по безробіттю.
Цю Методику розроблено з метою забезпечення єдиного підходу щодо здійснення верифікації страхових виплат з Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - виплати по безробіттю).
Верифікація виплат по безробіттю здійснюватиметься шляхом порівняння даних про безробітних осіб - отримувачів виплат по безробіттю, що були надані Державним центром зайнятості (дані Єдиної інформаційно-аналітичної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції), та інформації суб'єктів надання інформації.
Для верифікації виплат по безробіттю використовуватиметься інформація, одержана від суб'єктів надання інформації, зокрема від:
1. Державної податкової служби України - щодо:
- достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків (дані Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - ДРФО));
- доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або доходів, отриманих самозайнятими особами, а також річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи (дані ДРФО);
- дати прийняття на роботу та дати звільнення з роботи;
2. Міністерства внутрішніх справ України - щодо:
- викрадених (втрачених) та недійсних паспортів громадянина України;
- інформації про серію (за наявності), номер та дату видачі паспорта громадянина України (крім інформації про серію, номер і дату видачі паспорта громадянина України зразка 1994 року та найменування уповноваженого суб'єкта, що його видав);
3. Міністерства юстиції України - щодо:
- відомостей про смерть фізичної особи (дані Державного реєстру актів цивільного стану громадян);
- державної реєстрації фізичної особи - підприємця (дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань);
4. Міністерства соціальної політики України - щодо отримання реципієнтом державної допомоги (дані із Центрального сховища даних Мінсоцполітики, сформованих на підставі інформації, експортованої з відповідних автоматизованих систем районного рівня);
5. Міністерства освіти і науки України - щодо навчання реципієнтів для здобуття вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти за денною формою навчання (дані Єдиної державної електронної бази з питань освіти);
6. Пенсійного фонду України - щодо:
- отримання реципієнтом пенсії за віком, пенсії за вислугу років, пенсії за віком на пільгових умовах (дані Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування);
- відомостей про сплату ЄСВ (дані Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування).
Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Його опубліковано в "Офіційному віснику" №26 від 06.04.2021 р.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!