• Посилання скопійовано

Чи може пенсіонер-ВПО змінити банк для отримання виплат?

Фахівці ПФУ зауважили, що пенсіонери з числа внутрішньо переміщених осіб можуть обирати будь-який з уповноважених банків для отримання пенсійних виплат

Чи може пенсіонер-ВПО змінити банк для отримання виплат?

«NVБізнес» розповідає, що пенсіонери з числа внутрішньо переміщених осіб можуть обирати будь-який з уповноважених банків для отримання пенсійних виплат.

Про це повідомили в Пенсійному фонді.

 

Чи може ВПО змінити банк для отримання пенсії

20 березня 2025 року набула чинності постанова КМУ від 11.02.2025 №299 "Про деякі особливості виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) та страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", відповідно до якої внутрішньо переміщені особи (ВПО), що одержують пенсію через АТ Ощадбанк, мають право обрати інший уповноважений банк для отримання пенсійних виплат.

Тобто зараз пенсіонер-ВПО може обирати будь-який з уповноважених банків.

 

Як пенсіонеру змінити банк

Для зміни банку пенсіонер має подати до органу Пенсійного фонду України заяву про виплату пенсії або грошової допомоги, в якій зазначається найменування обраного банку та реквізити рахунку.

Подати відповідну заяву можна одним зі способів:

  • звернувшись до будь-якого зручного сервісного центру Пенсійного фонду України;
  • онлайн – через особистий кабінет на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

Як подати заяву онлайн – інструкція

Щоб подати заяву на зміну виплатних реквізитів онлайн, необхідно авторизуватися на порталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

У розділі Щодо пенсійного забезпечення натисніть на пункт Внесення змін до пенсійної справи, оберіть Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання).

Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:

  • паспорт заявника;
  • ідентифікаційний номер;
  • реквізити банківського рахунку.

При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
  • сканкопії виготовляються з оригіналів документів;
  • сканкопія має бути кольорова, чітка та читабельна;
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть Відправити до ПФУ.

Стан опрацювання заяви на зміну виплатних реквізитів можна переглянути в особистому кабінеті в розділі Мої звернення.

Джерело: NV Бізнес

Рубрика: Праця та соціальний захист/Пенсії

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Пенсії»