Нарахування ЄСВ на зарплату інваліда, якщо довідка МСЕК надана в середині місяця
Чи необхідно роботодавцю донараховувати ЄСВ до розміру мінімальної зарплати працівнику, який надав копію довідки про встановлення групи інвалідності не з першого робочого дня місяця, якщо загальна сума доходу за такий місяць нижче мінімальної заробітної плати?
ДФС у підкатегорії 301.04.01 ресурсу "ЗІР" зазначила: якщо працівник надав копію довідки до акта огляду в медико-соціальній експертній комісії (далі – МСЕК) про встановлення групи інвалідності не з першого робочого дня місяця, то вимога щодо нарахування ЄСВ виходячи із розміру мінімальної заробітної плати не застосовується.
Юридична особа – роботодавець нараховує єдиний внесок на фактично нарахований дохід:
- до дати одержання копії довідки МСЕК – у розмірі 22%;
- з дати одержання довідки МСЕК – у розмірі 8,41%.
***
Читайте також: Зарплата працівника-інваліда у підприємця не перевищує мінімальну: що з ЄСВ?
Усі новини на тему>>
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.