• Посилання скопійовано

Бажаєте подавати електронні заяви-розрахунки — укладіть договір! ФСС навів його взірець

Для укладання договору страхувальнику необхідно звернутися до відділення управління ФСС за своїм місцезнаходженням

Бажаєте подавати електронні заяви-розрахунки — укладіть договір! ФСС навів його взірець

ФСС в Закарпатській області повідомляє, що з 1 жовтня 2018 р. набрала чинності постанова ФСС №12, відповідно до якої у страхувальника з’явилася додаткова можливість надсилати заяву-розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві, а також повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням ЕЦП до ФССУ.

Для подання заяви-розрахунку та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням ЕЦП страхувальник повинен укласти договір про подання електронних документів до ФСС з робочим органом виконавчої дирекції ФСС (взірці Договору у форматі DOC та PDF можна завантажити тут): pdf-формат | MS Word-формат.

Для укладання Договору страхувальнику необхідно звернутись до відділення управління за місцезнаходженням страхувальника. Контакти відділень можна переглянути тут>>

Спосіб подання документа визначається страхувальником на добровільних засадах. Подання електронного документа надає страхувальнику право не подавати відповідні документи на папері. Водночас залишається можливість подавати заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам у паперовому вигляді особисто до ФСС.

Дія Договору поширюється на такі електронні документи:

  • звіт №Ф4 Фонду соціального страхування з тимчасовою втрати працездатності за формою згідно із Порядком  №4;
  • заява-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ, затвердженим постановою №12.

Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальник вибирає самостійно (M.e.doc, Соната тощо).

Додатково ФСС повідомляє, що в перспективі Фонд планує запровадити електронні кабінети страхувальника та застрахованої особи.

***

Читайте також:

Джерело: Фонд соціального страхування України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»