На сайті ВРУ зареєстровано законопроєкт №6171 щодо оптимізації функцій Фонду соцстрахування.
За пояснювальною запискою до проєкту, зокрема, передбачається:
- скоротити кількість документів, що подаються особами до Фонду для призначення страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку з 21 до 1;
- забезпечити можливість доступу до сервісів Фонду через Єдиний державний вебпортал електронних послуг «Дія»;
- запровадити електронну взаємодію Фонду з державними електронними ресурсами через національну систему електронної взаємодії «Трембіта» з метою одержання інформації, необхідної для призначення та контролю страхових виплат (проєктом акта, наразі, додатково передбачається встановити обмін інформацією із 10 реєстрами та системами);
- уточнити та погодити з Сімейним кодексом України коло осіб, які мають право на одноразові та щомісячні страхові виплати за страхуванням від нещасного випадку, що значно скоротить кількість судових позовів щодо встановлення права на отримання страхових виплат у разі смерті потерпілого;
- посилити відповідальність держави за дотримання прав застрахованих осіб;
- актуалізувати норми законодавства у зв’язку із запровадженням електронного реєстру листків непрацездатності;
- забезпечити збалансований, з урахуванням світового досвіду, підхід до оплати перших днів тимчасової непрацездатності роботодавцем, збільшивши період оплати з 5 до 7 перших днів страхового випадку (з 2023 року).
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!