• Посилання скопійовано

Строк сплати податку у разі відмови в задоволенні скарги на податкове повідомлення-рішення

Платник земельного податку в липні 2017 року подавав скаргу до ДФСУ про скасування ППР, яким визначено грошове зобов'язання з цього податку. Протягом якого строку він повинен буде сплатити суму грошового зобов'язання, визначену в ППР, у разі відмови в задоволенні скарги?

Строк сплати податку у разі відмови в задоволенні скарги на податкове повідомлення-рішення

Якщо на думку платника контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі його повноважень, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.

Скарга, подана із дотриманням строків згідно з п. 56.3 ПКУ, зупиняє виконання платником податків грошових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (ППР), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.

Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов’язання, що оскаржується, вважається неузгодженою.

Пп. 56.17.3 ПКУ встановлено, що процедура адміністративного оскарження закінчується днем отримання платником податків рішення ДФС.

День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов’язання платника податків.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов’язання платник податків зобов’язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Рішення вважається надісланим (наданим) фізичній особі - платнику податків, якщо його:

  • вручено особисто фізичній особі або її законному представнику під розписку;
  • чи надіслано листом з повідомленням про вручення на адресу, зазначену у скарзі як адреса, на яку необхідно надіслати рішення за результатами розгляду скарги, а у разі не зазначення такої адреси в скарзі - на податкову адресу платника податків.

Якщо пошта не може вручити платнику податків рішення за результатами розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти рішення за результатами розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків або з інших причин, рішення за результатами розгляду скарги вважається врученим платнику податків у день, вказаний поштовою службою в повідомленні про вручення, із зазначенням причин невручення.

Враховуючи викладене, ДФС вважає (лист від 11.09.2017 р. №1886/С/99-99-10-01-14/ІПК): день отримання платником податків рішення ДФС є днем узгодження грошового зобов’язання платника податків.

Таким чином платник податків зобов’язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції, за їх наявності, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання рішення ДФС.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Право і відповідальність/Оскарження

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Оскарження»