• Посилання скопійовано

Для закладів громадського харчування запровадять електронний паспорт

Представники Держкомпідприємництва, Мінекономіки, Мінфіну, ветеринарної і санітарної служб провели зустріч з виробниками м'яса і власниками закладів громадського харчування, на якій обговорювалося питання, як захистити споживача від харчових отруєнь і заражень

«До найбільшої зони ризику у громадському харчуванні потрапляють продукти, що купуються без належних документів — гарантій якості. До того ж поширені ситуації, коли санітарні книжки просто купують або працівники офіційно не оформлені на роботі», — зазначив голова Держкомпідприємництва М.Бродський.
«Сьогодні у країні близько 80 тис. хворих на туберкульоз. Хочу наголосити на першочерговості перевірок саме на туберкульоз і захворювання, що передаються повітряно-краплинним шляхом. Діагностуються ці захворювання під час медогляду у лікаря, а не в кишені, коли купується довідка», — сказав М. Бродський.
На зустрічі розглядалися пропозиції щодо передбачення особистої відповідальності власника і директора закладу, шеф-повара (аж до кримінальної), вимоги оплати товару тільки за безготівковим розрахунком і постачання продукції до закладів громадського харчування у фірмовій упаковці від виробника, а також запровадити поняття «електронний паспорт закладу», в якому буде розміщено інформацію про працівників (за прізвищами) і дати медогляду. Запровадження такого паспорта прискорить проведення контролюючими органами моніторингу, не заподіюючи незручностей для підприємців.

Джерело: Судово-юридична газета

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024153
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 433
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 7176
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459