ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що 05.09.2017 р. набрали чинності зміни до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, затверджені Наказом Мінсоцполітики і Мінфіну від 22.05.2017 р. №842/516 та постановою правління ПФУ від 22.05.2017 р. №10-2.
Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між ДФСУ та ПФУ, а також порядок складання та подання ПФУ запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 1 січня 1998 року до 1 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
Суб’єктами інформаційного обміну відповідно до цього Порядку є ДФС та ПФУ.
Структура, формат відомостей, що наведені у розділі III цього Порядку, форма журналу обліку запитів і відповідей, вимоги до захисту інформації та механізм взаємодії інформаційних систем визначаються спільно ПФУ і ДФС та оформляються протоколами обміну інформацією, підготовленими відповідно до цього Порядку.
Звертаємо увагу, що зокрема, у розділі ІV Порядку пункти 5, 6 викладено у новій редакції.
Так, згідно з оновленим п. 5 відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, перевірятиметься на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML). Якщо відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, не пройшла перевірку цілісності та відповідності структурі, затвердженій протоколом, ПФУ в електронній формі інформуватиме про це ДФС. ДФС протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ПФУ, зобов’язана надати коректно сформовану відповідь замість раніше наданої.
Згідно з п. 6, запит вважається неприйнятим та не обробляється, якщо такий запит не пройшов перевірку на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) або якщо запит надіслано повторно. Про це ДФС протягом одного робочого дня в електронній формі інформує ПФУ. ПФУ протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ДФС, надає коректно сформований файл замість раніше наданого.
Крім того, Наказом №842/516 визначено, що інформація, яка передається, обробляється з урахуванням вимог Закону «Про захист персональних даних» і використовується ПФУ виключно з метою призначення пенсії у разі втрати документів про нарахування та виплату заробітної плати (доходу), не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.