• Посилання скопійовано

Держпраці назвала кількість виявлених неоформлених працівників з початку 2017 року

Упродовж січня-жовтня 2017 року виявлено 1605 працівників, які були допущені до роботи без належного оформлення трудових відносин

 Держпраці назвала кількість виявлених неоформлених працівників з початку 2017 року

Одним із пріоритетних завдань Держпраці є виявлення нелегальної зайнятості та боротьба з незадекларованою працею в Україні. Інспектори праці Держпраці та органів місцевого самоврядування відповідно до Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою КМУ від 26.04.2017 р. №295, здійснюють інспекційні відвідування роботодавців щодо дотримання ними трудового законодавства, перевіряючи, зокрема, чи оформлені з працівниками трудові відносини.

Так, упродовж січня-жовтня 2017 року виявлено 1605 працівників, які були допущені до роботи без належного оформлення трудових відносин. Слід зазначити, що відповідно до статті 265 КЗпП за кожного виявленого неоформленого працівника на роботодавця накладається штрафна санкція у сумі 96 тис. грн. 

Траплялися випадки, коли роботодавці перешкоджали проведенню інспектування з питань оформлення працівників. За вказаний період на 19 субʼєктів господарювання накладено штраф у сумі 320 тис. грн, встановлений за таке порушення статтею 265 КЗпП.

Держпраці звертається до роботодавців належним чином оформляти трудові відносини з працівниками, щоб уникнути застосування штрафних санкцій.

Докладно про відповідальність за порушення трудового законодавства та оплати праці читайте у довіднику>>

***

Читайте також:

Затверджено план комплексних перевірок на 2018 рік

Граничний період перевірки інспекторами з праці на сьогодні не встановлений

Держпраці про час та тривалість перевірок інспекторами з праці 

Інспекційні перевірки неоформлених трудових відносин можливі й без попереднього повідомлення

За наводкою ДФС: як приходять ревізори з Держпраці і що перевіряють 

Затверджено порядок реєстрації інспекційних відвідувань Держпраці 

Джерело: Державна інспекція України з питань праці

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024156
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 448
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 7616
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459