• Посилання скопійовано

Раді пропонують посилити адмінвідповідальність за процедурні порушення закупівель

У ВРУ зареєстровано проєкт Закону №10090-1, яким унормовується питання адміністративної відповідальності за процедурні порушення закупівель, які неможливо усунути. Крім того, змінено строки накладення адміністративного стягнення

Раді пропонують посилити адмінвідповідальність за процедурні порушення закупівель

12 жовтня 2023 року у ВРУ зареєстровано проєкт Закону №10090-1 "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо вдосконалення інструментів протидії порушенням у сфері закупівель".

Метою проєкту є забезпечення прозорого здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, які забезпечують максимальну економію та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тож законопроєктом унормовується питання адміністративної відповідальності за процедурні порушення закупівель, які неможливо усунути.

Так, за несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; встановлення розміру забезпечення тендерної пропозиції що перевищує межі, визначені законом; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; порушення строків розгляду тендерної пропозиції,-тягнутимуть за законопроєктом лише попередження.

Дії, передбачені частиною першою ст. 164-14 КУпАП, вчинені особою, яку протягом шести місяців було піддано адміністративному стягненню за порушення передбаченого частиною першою цієї статті, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 н.м.д.г. (1700 грн).

Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1500 до 3000 н.м.д.г.

Також змінено строки накладення адміністративного стягнення. Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, передбаченого частинами другою - восьмою статті 164-14 КУпАП, може бути накладено протягом двох років з дня його виявлення, але не пізніше трьох років з дня його вчинення (раніше було протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення).

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»