• Посилання скопійовано

Всі сервіси Держпродспоживслужби планують автоматизувати

За словами очільника Держпродспоживслужби, початок технічного аналізу наших реєстрів та програмного забезпечення – це черговий крок на шляху до цифровізації цього органу

Всі сервіси Держпродспоживслужби планують автоматизувати

У рамках цифрових трансформаційних процесів Держпродспоживслужба розпочала незалежний технічний аналіз своїх реєстрів, програмного, серверного та технічного обладнання. Мета – виявити всі проблемні моменти та отримати фахові висновки щодо того, як забезпечити найвищий рівень захисту та вдосконалити роботу реєстрів, серверного, технічного обладнання та інформаційно-комунікаційних систем, у тому числі й для впровадження системи еФуд.

Тристоронній договір про початок технічного аналізу підписали Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, виконавець – ТОВ «Елекс Європа» та Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа».

«Початок технічного аналізу наших реєстрів та програмного забезпечення – це черговий крок на шляху до цифровізації Держпродспоживслужби, адже ми завершуємо нашу “паперову еру”. Без сучасних реєстрів ми не зможемо надавати якісні онлайн-послуги громадянам та бізнесу. Після незалежного обстеження ми матимемо чіткий, поетапний план їх реформування та вдосконалення», – зазначив очільник Держпродспоживслужби Сергій Ткачук.

Таким чином, протягом наступних трьох місяців незалежні it-спеціалісти працюватимуть над інвентаризацією обладнання та серверів, що забезпечують функціонування 26 ІКС Держпродспоживслужби, її  територіальних органів, підприємств, установ та організацій. У тому числі буде проаналізовано систему електронного документообігу служби, а також систему роботи боді-камер, серверів та інших технічних засобів, які використовуються під час інспектувань.

«Аудит Держпродспоживслужби, який ми нещодавно провели разом із Мінцифри, показав багато застарілих механізмів, які, на жаль, досі функціонують у Держпродспоживслужбі. Це був перший такого рівня аудит в державних органах. Ми здійснили перевірку законодавчого регулювання систем і реєстрів, бізнес-процесів надання послуг та загальне функціонування реєстрів Держпродспоживслужби. Сьогодні ж ми починаємо детальний аналіз безпосереднього функціонування реєстрів, як ІТ-систем. На виході ми отримаємо рекомендації щодо вдосконалення їхньої роботи, зокрема й необхідні зміни, які потрібно зробити у рамках створення Державної електронної системи eFood», – додала радниця Голови Держпродспоживслужби Соломія Старосольська.

«Маємо за честь допомогти Держпродспоживслужбі з проведенням комплексного технічного аналізу  ІТ-систем. До проєкту залучено команду фахівців, що володіють значним досвідом у аналізі та побудові складних інформаційних систем у галузі державного адміністрування, і серед наших пріоритетів є: ретельна оцінка поточних ІТ-систем, виявлення потенційних вразливостей і розробка рекомендацій щодо стратегічних удосконалень для підвищення ефективності та безпеки. Ця ініціатива підкреслює наше прагнення бути задіяними у процесі цифрової трансформації державних служб України», – зауважив керівник напряму компанії ELEKS Владислав Гапанович.

Джерело: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024113
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 277
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 4606
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024161
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459