Сільгоспвиробники у разі самостійної відмови від спецгрупи ЄП мають право повернутися на 4 групу
Вилучено з «Моїх новин»
Сільськогосподарські товаровиробники, які у 2022 році набули/підтвердили статус платника єдиного податку 4 групи, не обмежені у праві повернутися у поточному році на сплату єдиного податку четвертої групи. Але ця норма діятиме з 1 грудня
Цій статті більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
Податкова служба на своєму офіційному телеграм-каналі доводить до уваги платників податків, які застосовують спрощену систему з особливостями оподаткування, що Законом України від 03.11.2022 р. №2719-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів щодо приватизації державного і комунального майна, яке перебуває у податковій заставі, та забезпечення адміністрування погашення податкового боргу» внесено зміни, зокрема, до пп. 9.9 п. 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Сільськогосподарські товаровиробники, які у 2022 році набули/підтвердили статус платника єдиного податку четвертої групи, не обмежені в праві повернутися у поточному році (починаючи з 01 грудня 2022 року) на сплату єдиного податку четвертої групи.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.
Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.
У 2026 році ДПС роз’яснює, що МПЗ не визначається для земель запасу, окремих паїв, земель у межах населених пунктів та ділянок, непридатних для використання, відповідно до ст. 38-1 ПКУ
ТОВ на третій групі ЄП має отримати дивіденди від платника податку на прибуток. Чи включати отриману суму до доходу «єдиноподатника» й сплачувати з неї 5% ЄП? У статті аналізуємо норми ПКУ та індивідуальну податкову консультацію від ДПС
У разі приєднання юридичних осіб статус платника ЄП 4 групи може зберегти правонаступник. Для цього всі учасники реорганізації мають відповідати вимозі щодо 75-відсоткової частки сільгосптоваровиробництва
Списана кредиторська заборгованість, за якою минув строк позовної давності, включається до доходу юридичної особи – платника єдиного податку ІІІ групи за ставкою 5%. Водночас порядок оподаткування залежить від того, як саме виникла така заборгованість
Юрособа – платник єдиного податку, яка прийняла рішення про припинення, не подає заяву про відмову від спрощеної системи. Реєстрацію анулює податкова після отримання повідомлення про держреєстрацію припинення
Який порядок надання та алгоритм складання заяви на відпустку без збереження заробітної плати за сімейними обставинами згідно зі ст. 26 Закону про відпустки та нормами КЗпП у 2026 році? Надайте актуальний зразок заяви з урахуванням чинних строків і підстав
Працівнику нараховано відпускні у серпні 2026 року за період відпустки з 27.08.2026 по 10.09.2026 р. у загальній сумі 7 500,00 грн, з яких: за дні відпустки у серпні (27.08.2026-31.08.2026 р.) – 2 500,00 грн; за дні відпустки у вересні (01.09.2026-10.09.2026 р.) – 5 000,00 грн. Як розподіляти та враховувати перехідні відпускні при розрахунку нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю та перевірки зарплатного критерію?
Чи зобов'язане підприємство реєструвати відокремлений підрозділ (подавати форму №20-ОПП) та сплачувати ПДФО і військовий збір за місцезнаходженням робочого місця працівника відповідно до норм Податкового кодексу України?
Як правильно розрахувати доплату за перші 2 тижні роботи в жовтні відповідно до ст. 114 КЗпП, якщо працівника за його заявою переведено на іншу посаду з окладом 9 000 грн та повним робочим днем (раніше працював на 0,5 ставки з окладом 13 000 грн), чи враховувати вересневу премію 3 000 грн, і як рахувати 2 тижні - у календарних чи робочих днях?
У заголовній частині Розрахунку ФОП/НПД не можна коригувати рядки 07–082. Для виправлення показників у рядках 091, 091.1, 091.2, 092 та 101 подають «Звітний новий» Розрахунок із заповненням лише тих рядків, які потребують виправлення