“Оплата проїзду в метро і будівництво – взагалі не пов’язані між собою. Будівництво метро в столиці ведеться на 95% за кошти держави. Так було завжди. Що стосується вартості проїзду, то проблема ця назріла давно. Бо коли зупиняється поїзд або ескалатор – це не подобається нікому. Але у нас 19 ескалаторів працюють з 60-го року. Їх потрібно міняти. Але звідки взяти гроші? Метрополітену потрібно проводити роботу з киянами і пояснювати ситуацію, – говорить Попов. – Що стосується збільшення оплати проїзду, відповім на це питання в лютому. Будемо заслуховувати та затверджувати фінансовий план метрополітену. На сьогодні підвищення вартості проїзду об’єктивно назріло. Але чи зможемо ми протриматися ще рік – скажу, коли побачу цифри”.
Також ми запитали в чиновника з приводу будівництва лінії метрополітену на Виноградар.
“Це продовження гілки метро, там потрібно побудувати три станції. Вони можуть бути готові вже в 2016 році. Проблема в тому, що тут потрібно побудувати депо, а це 1 млрд. грн. Без нього це було б набагато швидше. Зараз для нас пріоритет – Троєщина. Наступного року ми вже опустимо прохідницькі щити на Подолі. Спочатку побудуємо п’ять станцій, а всього їх буде 12. Завдяки приватно-державному партнерству реалізуємо проект за 4 роки. Також до 2015 року побудуємо станцію на Ново Біличах, таким чином будемо забирати великий потік людей, що в’їжджають в місто”, – розповідає чиновник.
Прокоментував Попов і відкриття станції метро Львівська брама.
“Львівську браму” почнемо будувати в наступному році. Технологічно зможемо зробити її за два роки – там складні ґрунти, багато підземних вод, тому ґрунт доведеться заморожувати. А з виходами на поверхню – розберемося. Домовимося, а тим, хто не захоче – пояснимо”, – резюмував голова КМДА.