• Посилання скопійовано

Реалізація пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей РРО — у запитаннях та відповідях від ДФС

Який принцип роботи нової системи? Чи буде передбачений у системі чек та як він буде наданий покупцю? Чи буде можливість синхронізації нового програмного забезпечення з тим, що вже використовується суб’єктом господарювання? На ці та інші питання відповіли регіональні податківці під час «гарячої лінії»

Реалізація пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей РРО — у запитаннях та відповідях від ДФС

У ДФС в Дніпропетровській області провели «гарячу лінію» на тему «Реалізація експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій».

 

  1. Який принцип роботи нової системи, чи передбачає вона придбання особливого обладнання?

Нова система e-Receipt, що буде реалізована у галузі застосування РРО, – це суттєве спрощення використання систем обліку.

Вона є новітнім програмним засобом, що буде підтримуватись на будь-якому цифровому обладнанні – ноутбуці, планшеті, смартфоні. Програмний засіб інтегрує продавця, покупця та фіскальні органи, буде сумісним з Електронним кабінетом. 

Кабінетом Міністрів передбачено безкоштовне використання програмного забезпечення, без абонентської плати користувача. Процес передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та оnline передачу/отримання даних.

Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

 

2. Чи буде передбачений у системі чек та як він буде наданий покупцю?

РРО, до яких ми звикли, друкують паперові чеки. Нова система працює на цифрових технологіях, тому чек буде надаватись у вигляді QR-коду.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій. 

 Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в  e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті як платником, так і покупцем.

 

3. Сучасний бухгалтерський та податковий облік ведеться за допомогою певного програмного забезпечення. Чи буде можливість синхронізації нового програмного забезпечення з тим, що вже використовується суб’єктом господарювання?

Так, ДФС розглядає можливість інтеграції системи з більшістю бухгалтерських програм, тому  вона не буде створювати проблем у частині ведення бухгалтерського та податкового обліку.

 

4. Коли буде здійснено остаточний перехід на користування тільки цим програмним забезпеченням?

Остаточний перехід на користування  новим програмним забезпеченням можливий тільки після завершення тестової експлуатації, орієнтовно – у кінці 2019 року. Окрім того, цей час надасть можливість бізнесу оцінити переваги користування новою системою,   підвищити, за необхідністю, комп’ютерну грамотність.

***

Читайте також:

Джерело: ДФС у Дніпропетровській області

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»