• Посилання скопійовано

Вартість ліцензії на оптову торгівлю спиртними напоями для малих виробників дистилятів пропонують зменшити

14 березня Комітетом ВРУ рекомендовано прийняти за основу урядовий законопроєкт №5762. Ним, зокрема, пропонується зменшити вартість ліцензії на оптову торгівлю спиртними напоями для малих виробників дистилятів з 500 тис. грн до 30 тис. грн

Вартість ліцензії на оптову торгівлю спиртними напоями для малих виробників дистилятів пропонують зменшити

14 березня Комітетом ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики рекомендовано прийняти в першому читанні урядовий законопроєкт №5762 "Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов виробництва дистилятів суб'єктами малого підприємництва". Про це розповів Д. Гетманцев.

Законопроєкт передбачає створення правового поля функціонування ринку дистилятів та спиртних напоїв з урахуванням європейських практик, узгодження положень законодавства щодо ліцензування виробництва та продажу спиртових дистилятів та рідин для електронних сигарет, сертифікації в законодавчо регульованій сфері, а також встановлення спрощених процедур отримання ліцензій на виробництво та реалізацію спиртових дистилятів та спиртних напоїв для суб’єктів малого підприємництва, що дозволить забезпечити робочими місцями населення у сільській місцевості, створить додаткові умови для переробки сільськогосподарської продукції.

Проєктом Закону пропонується, зокрема, внести такі зміни до Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»:

  • спирт коньячний та плодовий, зерновий, винний і пивний дистиляти, дистилят виноградний спиртовий, інші спиртові дистиляти віднести до спиртових дистилятів;
  • викласти визначення нових термінів: спиртовий дистилят, спиртний напій, винний і пивний дистиляти, малі виробництва дистилятів, коньячна технологія; 
  • викласти у новій редакції терміни: спирт етиловий, головна і хвостова фракції, зерновий дистилят;
  • встановити вимоги до виробництва та обігу спирту плодового, винного дистиляту, спиртових дистилятів;
  • встановити вимоги до матеріально-технічної бази малих виробництв дистилятів;
  • надати право суб'єкту господарювання, який отримав ліцензію на виробництво спиртових дистилятів та спиртних напоїв, здійснювати оптову торгівлю спиртовими дистилятами власного виробництва без отримання окремої ліцензії на таку оптову торгівлю;
  • передбачити, що підставами для анулювання ліцензії є рішення суду про встановлення факту виробництва малим виробництвом дистилятів спиртних напоїв із використанням придбаних спиртових дистилятів та/або розливу у споживчу тару чи реалізацію придбаних спиртних напоїв; рішення суду про встановлення факту виробництва та/або реалізації малим виробництвом дистилятів в обсягах, що перевищує об’єм виробництва продукції, зазначеного у статті 1 цього Закону.
  • привести положення щодо сертифікації спирту етилового, коньячного і плодового та спиртових дистилятів, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, біоетанолу, тютюнових виробів у відповідність до законодавства, яке регулює зазначену сферу;
  • встановити заборону на використання придбаних спиртових дистилятів для виробництва спиртних напоїв малими виробництвами дистилятів;
  • встановити, що малі виробництва дистилятів мають право здійснювати оптову торгівлю спиртними напоями, виробленими із спиртових дистилятів власного виробництва, в об’ємі, що не перевищує 10 000 декалітрів за календарний рік, на підставі ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями, вартість якої становить 30000 грн, а роздрібну торгівлю – на підставі ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями;
  • передбачити відповідальність за реалізацію спиртних напоїв малими виробництвами дистилятів в об’ємі, що перевищує 10 000 декалітрів за календарний рік, – 200 відсотків вартості реалізованої партії товару, але не менше 17 000 гривень;

У разі прийняття цей Закон набере чинності через три місяці з дня, наступного за днем його опублікування.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»