Мін’юст наказом від 10.12.2014 р. № 2097/5 вніс зміни до Порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Зокрема, з нього виключено норму, згідно з якою до реєстраційної картки, заповненої через Реєстраційний портал, слід було додати документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору, або відомості про оплату реєстраційного збору з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.
Окрім того, скасовано також положення щодо публікації на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру та веб-сайті ДП «Інформаційно-ресурсний центр» переліку платіжних систем, які можуть використовуватися заявником для оплати реєстраційного збору через мережу Інтернет.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування, яке заплановане на 26 грудня в "ОВУ" №101.