Наказом Мін'юсту від 22.07.2016 р. №2248/5 внесено зміни до розділу III Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи. Нагадаємо, що у лютому цього року цей Порядок був затверджений у новій редакції. Докладніше >>
Зміни стосуються проведення державної реєстрації через фронт-офіси*. Так, виключено норми, згідно з якими:
- уповноважена особа фронт-офісу протягом трьох робочих днів повинна була надіслати заяву та оригінали документів для держреєстрації Мін'юсту або його територіальному органу. До моменту надходження таких документів для державної реєстрації у паперові формі держреєстратор мав використовувати електронні копії оригіналів документів, виготовлені шляхом сканування, що долучені до відповідної заяви;
- документи, що потребують усунення підстав для зупинення розгляду документів, поверталися уповноваженою особою суб'єкта державної реєстрації заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення, але не раніше дня отримання таких документів у паперовій формі від фронт-офісу;
- дія абзацу першого п.7 не поширювалася на випадки проведення державної реєстрації Міністерством юстиції України та його територіальними органами.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Поки що точна дата публікації невідома.
*Згідно з Порядком держреєстрації фронт-офіс - центр надання адміністративних послуг, утворений відповідно до Закону "Про адміністративні послуги", акредитований суб'єкт, що здійснює повноваження виключно в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації.