• Посилання скопійовано

Держмитслужба впровадила нові цифрові сервіси для зручності користувачів

В офіційному телеграм-боті Держмитслужби з’явилися дві нові функції, що роблять взаємодію з митницею ще зручнішою та сучаснішою. Докладніше про це – у новині далі

Держмитслужба впровадила нові цифрові сервіси для зручності користувачів

Державна митна служба України у своєму Телеграм-каналі розповідає, що продовжує розвиток сервісної моделі роботи та цифрової трансформації. В офіційному телеграм-боті Держмитслужби з’явилися дві нові функції, що роблять взаємодію з митницею ще зручнішою та сучаснішою.

1. Підтримка штучного інтелекту.

Якщо бот не розпізнає запит користувача, він автоматично звертається до спеціально навченої системи на основі штучного інтелекту, створеної для допомоги з питань митної справи. Це дозволяє надавати більш точні, зрозумілі та корисні відповіді.

2. Голосове спілкування.

Тепер користувачі можуть подавати команди та ставити запитання не лише текстом, а й голосом. Така можливість забезпечує ще більшу доступність сервісу – зокрема для водіїв, декларантів та всіх, хто працює в динамічному середовищі.

Держмитслужба послідовно розширює цифрові сервіси, щоб зробити спілкування з митницею простим, швидким і зручним для кожного.

Рубрика: Держрегулювання/ЗЕД

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЗЕД»