• Посилання скопійовано

Бізнес закликає відновити роботу Миколаївського порту та посилити безпеку морської інфраструктури

Бізнес звернувся до Уряду із пропозицією відновити роботу Миколаївського порту, а також запровадити додаткові заходи для гарантування безпеки морської інфраструктури України та безперешкодного судноплавства у Чорному морі

Бізнес закликає відновити роботу Миколаївського порту та посилити безпеку морської інфраструктури

Європейська Бізнес Асоціація звернулася до Уряду із пропозицією відновити роботу Миколаївського порту, а також запровадити додаткові заходи для гарантування безпеки морської інфраструктури України та безперешкодного судноплавства в Чорному морі. Адже стабільна робота морських маршрутів критично важлива як для української економіки, так і для міжнародної продовольчої безпеки.

Ці заходи допоможуть зміцнити позиції України на світових ринках, зменшуючи логістичні витрати та страхові ризики судновласників. Що, зі свого боку, сприятиме формуванню доступних цін на продовольство та ефективному експорту.

Серед заходів бізнес-спільнота пропонує:

  • Відновити роботу Миколаївського порту та забезпечити евакуацію суден, які залишаються заблокованими з початку повномасштабного вторгнення.
  • Посилити захист портової інфраструктури, щоб гарантувати її стабільну роботу навіть в умовах підвищених безпекових ризиків.
  • Розглянути можливість безпечного розмінування певних ділянок акваторії Чорного моря та сільськогосподарських земель регіону.
  • Оптимізувати роботу морських експортних маршрутів, зокрема надати суднам можливість очікувати у портах Одеського регіону, а не лише на вході до каналу Суліна.
  • Відновити безпеку Херсонського порту, щоб почати його відновлення та інтеграцію в експортні процеси.

Також у контексті публічних дискусій щодо припинення вогню у Чорноморському регіоні компанії-члени Асоціації зацікавлені у отриманні інформації про можливість відновлення звичного режиму судноплавства, зокрема за рекомендованими маршрутами, що діяли до початку повномасштабної війни. Це б дозволило знизити вартість фрахту та страхових витрат, що безпосередньо впливає на конкурентоспроможність українських експортерів.

Додатково представники бізнесу стурбовані непоодинокими випадками зміни статусу українських моряків у базах «Резерв+» та «Оберіг» після заходу судна в порт. Через це моряків знімають з рейсів, що спричиняє затримки суден та загалом ускладнює операційну діяльність портів і стивідорних компаній. Тож бізнес просить допомоги у вирішенні подібних ситуацій, зокрема скасувати повторні перевірки перед виходом у рейс моряків, яких вже перевіряли під час заходу в порт.

Асоціація висловлює підтримку Уряду України та міжнародним партнерам та дякує за спільну роботу над забезпеченням сталого та безперебійного експорту української продукції на світові ринки. Ми високо цінуємо консолідацію зусиль щодо відновлення безпеки в Чорному морі та нормалізацію судноплавства. 

Утім, враховуючи сучасні виклики, Асоціація сподівається на розгляд перерахованих вище додаткових заходів для вирішення транспортних і безпекових проблем. Бізнес прагне відкритого діалогу з Урядом, тому запрошує представників влади до подальшого обговорення висунутих пропозицій.

Джерело: Європейська Бізнес Асоціація

Рубрика: Держрегулювання/ЗЕД

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЗЕД»