ДФС у Волинській області роз'яснила, що на складені акцизні накладні/розрахунки коригування накладаються електронні цифрові підписи посадових осіб платника акцизного податку, який реалізує пальне, у такому порядку:
- першим — електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника чи уповноваженої особи;
- другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника акцизного податку (за наявності).
Платник акцизного податку, що є фізичною особою — підприємцем, накладає:
- першим електронний цифровий підпис керівника (фізичної особи — підприємця) чи уповноваженої особи;
- другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника акцизного податку (за наявності).
Під час реєстрації розрахунку коригування платником акцизного податку — отримувачем пального у випадках, передбачених абзацом третім пункту 4 Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, платник акцизного податку, який реалізує пальне, на складений розрахунок коригування накладає електронний цифровий підпис відповідно до абзаців першого — другого цього пункту та надсилає такий розрахунок платнику акцизного податку — отримувачу пального, який накладає на нього власний електронний цифровий підпис у порядку, передбаченому для платника акцизного податку, який реалізує пальне.
Для накладення електронного цифрового підпису на акцизну накладну/розрахунок коригування уповноваженою особою платник акцизного податку отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає територіальному органу ДФС за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи.