У зв’язку із зверненнями платників податків щодо використання свідоцтв про реєстрацію платника ПДВ Державна фіскальна служба у листі від 31.08.2015 р. №32216/7/99-99-11-01-01-17 надала роз'яснення.
Зокрема, зазначено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ могли застосовуватись як витяг з Реєстру до 19.11.2014 р. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру.
Проте фіскали зауважують, що отримання всіма платниками ПДВ витягу із Реєстру не є обов’язковим.
Дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС. За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть бути надані довідки із Реєстру про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді.
Оперативно отримати дані із Реєстру можна за допомогою таких пошукових електронних сервісів на офіційному веб-порталі ДФС:
- рубрика «Дані реєстру платників ПДВ» – дані з Реєстру із зазначенням дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ, у тому числі дані з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування із зазначенням переліку видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування ПДВ;
- рубрика «Анулювання реєстрації платників ПДВ» – інформація про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
У звязку з цим, втрачає чинність лист Міндоходів від 09.01.2014р. №150/7/99-99-18-02-01-17 «Щодо окремих питань реєстрації платників ПДВ».