ДФСУ у листі від 22.02.2017 р. №3653/6/99-99-15-03-02-15 наголошує, що податкова накладна, яка містить помилки у коді товару згідно з УКТ ЗЕД, не дає змоги ідентифікувати здійснену операцію. А отже, вона не може бути підставою для віднесення сум ПДВ, зазначених у ній, до податкового кредиту.
Якщо при складанні податкової накладної було допущено помилку у коді товару згідно з УКТ ЗЕД, така помилка може бути виправлена шляхом складання постачальником товарів/послуг розрахунку коригування до такої податкової накладної. Такий розрахунок коригування підлягає обов’язковій реєстрації в ЄРПН.
Крім того, податківці нагадують, що у разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної покупець/продавець має право додати до декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної. До заяви додаються:
- копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг,
- або копії первинних документів, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Протягом 90 календарних днів з дня надходження такої заяви зі скаргою, контролюючий орган зобов'язаний провести документальну перевірку продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.
При цьому ПКУ не передбачено можливості формування податкового кредиту на підставі такої заяви із скаргою.
Читайте також аналітику від Дт-Кт: Податкова накладна з помилкою в коді УКТ ЗЕД: наслідки для продавця та покупця