Кабмін постановою від 21.02.2017 р. №179 затвердив:
- Порядок ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;
- форму Реєстру отримувачів бюджетної дотації;
- Порядок надання Державною фіскальною службою та Державною казначейською службою інформації стосовно бюджетної дотації, яка підлягає перерахуванню отримувачам бюджетної дотації.
Ведення Реєстру та облік у Реєстрі перерахованих сум бюджетної дотації на поточний рахунок платника у банку за кожний звітний податковий період, у якому відбулася виплата бюджетної дотації, здійснюватиме ДФС. Більш того, дані Реєстру оприлюднюватимуться на офіційному веб-сайті ДФС.
Хто включатиметься до Реєстру
До Реєстру будуть включати сільськогосподарських товаровиробників, які:
1) мають питому вагу вартості сільськогосподарських товарів, вироблених таким сільськогосподарським товаровиробником на власних або орендованих основних засобах, яка має бути не менш як 75% вартості всіх поставлених товарів:
- сукупно (сумарно) за результатами попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів (місяців), які передують місяцю, в якому подається заява, — для сільськогосподарського товаровиробника, зареєстрованого як суб’єкт господарювання, не менш як 12 календарних місяців;
- за результатами кожного окремого звітного податкового періоду (місяця) починаючи з місяця, у якому проведено державну реєстрацію сільськогосподарського товаровиробника як суб’єкта господарювання, — для новоутвореного сільськогосподарського товаровиробника, зареєстрованого як суб’єкт господарювання, який провадить господарську діяльність менш як 12 календарних місяців.
При цьому при розрахунку питомої ваги сільськогосподарських товарів до основної діяльності с/г товаровиробника не включаються оподатковувані операції з постачання основних засобів, що перебували у складі його основних засобів не менш як 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно, якщо такі операції не були постійними і не становили окремої підприємницької діяльності.
2) провадять види діяльності, визначені п. 16-1.3 Закону “Про державну підтримку сільського господарства України", що підтверджується даними ЄДР, відповідають іншим критеріям, визначеним у п. 16-1.1 Закону, та які включені до реєстру платників ПДВ і така реєстрація не є анульованою на дату подання заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру.
Які дані вноситимуться до Реєстру?
До Реєстру вноситимуться такі дані:
- найменування або прізвище, ім’я, по батькові сільськогосподарського товаровиробника — отримувача бюджетної дотації, його податковий номер та індивідуальний податковий номер;
- дата подання заяви про внесення до Реєстру, дати включення/виключення до/з Реєстру, дати набуття/припинення статусу отримувача бюджетної дотації;
- перелік видів діяльності сільськогосподарського товаровиробника, здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації, та дата внесення запису/дата внесення змін про такі види діяльності;
- реквізити поточного банківського рахунка отримувача бюджетної дотації для перерахування бюджетної дотації;
- дата та сума перерахування бюджетної дотації на поточний рахунок платника у банку за кожний звітний податковий період, у якому відбулася виплата бюджетної дотації.
Порядок подання заяви для внесення до Реєстру
Для внесення до Реєстру сільгоспвиробнику потрібно подати до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника ПДВ заяву. У заяві зазначаються:
- перелік видів діяльності (КВЕД), здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації, з посиланням на відповідний підпункт пункту 16-1.3 Закону;
- реквізити поточного банківського рахунка отримувача бюджетної дотації для перерахування бюджетної дотації;
- суми вартості реалізованої сільськогосподарським товаровиробником сільськогосподарської продукції (товарів), виробленої ним на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких сільськогосподарських товарів становить не менш як 75% вартості всіх товарів, поставлених ним протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів (місяців) сукупно, які передують місяцю, в якому подається заява.
Заяву слід подати протягом 5-ти календарних днів після закінчення граничного строку подання декларації з ПДВ за звітний податковий період (місяць), в якому досягнуто встановлених цим Порядком обсягів.
Заява подається в один із таких способів:
- безпосередньо до контролюючого органу керівником або представником сільськогосподарського товаровиробника з обов’язковим документальним підтвердженням особи та її повноважень. У цьому разі датою подання заяви є дата отримання заяви контролюючим органом. Інформація про прийняття до розгляду заяви, поданої у паперовому вигляді, розміщується в електронному кабінеті;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі у затвердженому форматі (стандарті) за підписом керівника юридичної особи чи фізичної особи — підприємця. У цьому разі датою подання заяви є дата, зафіксована у першій квитанції. Інформація про прийняття до розгляду такої заяви зазначається у першій квитанції. Про результати розгляду заяви надсилається друга квитанція в електронному вигляді на електронну адресу, з якої надійшла заява, а також розміщується в електронному кабінеті.
Заява розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня її отримання. Перебіг трьох робочих днів розпочинається з дня, що настає за днем отримання контролюючим органом заяви. У разі коли останній день строку розгляду заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день.
***
Читайте також:
Мінагрополітики: Аграрії отримають дотації за лютий
Вперше заяву на дотацію сільгоспвиробники можуть подати в період з 21 по 25 березня 2017 року
Бюджетні дотації с/г виробникам: критерії відбору та порядок подання заяви