• Посилання скопійовано

У заблокованій ПН міститься декілька кодів УКТЗЕД, а в квитанції зазначено один: як подавати пояснення?

Платник має можливість надати підтвердження інформації щодо постачання товарів/послуг (згідно з кодами УКТЗЕД/ДКПП), у тому числі й тих, що зазначені у квитанції про зупинення реєстрації ПН

У заблокованій ПН міститься декілька кодів УКТЗЕД, а в квитанції  зазначено один: як подавати пояснення?

Якщо в податковій накладній, реєстрація якої зупинена в Реєстрі, міститься декілька кодів УКТЗЕД, а в квитанції про зупинення зазначено лише один з них, то чи необхідно платнику податків надавати письмові пояснення та копії документів щодо всіх кодів? 

ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє, що відповідно до пункту 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації ПН/РК у Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі відповідно до пункту 5 Порядку №520. Платник має можливість надати підтвердження інформації щодо постачання товарів/послуг (згідно з кодами УКТЗЕД/ДКПП) у тому числі й тих, що зазначені у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

  • договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
  • первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»