• Посилання скопійовано

Припустилися помилки під час заповнення скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН: чи можна виправити?

Платник ПДВ не може виправити помилку, якої припустився під час заповнення скарги. Проте може відкликати скаргу з помилками шляхом подання заяви та подати її повторно з урахуванням виправлень

Припустилися помилки під час заповнення скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН: чи можна виправити?

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області інформують, що порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою КМУ від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» зі змінами зі змінами.

Скарга щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Скарга) подається платником ПДВ в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог Податкового кодексу України, законів України «Про електронні документи та електронний документообіг»«Про електронні довірчі послуги» і реєструється в ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку (далі – Порядок розгляду скарги).

Після отримання ДПС Скарги та надсилання платнику першої квитанції здійснюється перевірка даних Скарги на відповідність даним ДПС.

У випадку виявлення розбіжностей платнику надсилається друга квитанція з повідомленням про помилки.

Після їх усунення та в межах передбаченого строку платник податку має право повторно надіслати до ДПС Скаргу з додатками. Якщо розбіжності відсутні – Скарга реєструється в ДПС.

Крім того, якщо після реєстрації Скарги в ДПС платник виявив помилку в даних, щодо яких не проводиться автоматизована перевірка, то він може надіслати заяву про відкликання Скарги. Відповідно до п. 13 Порядку, у разі коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла заява платника податку про відкликання Скарги (додаток 4), така Скарга залишається без розгляду, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням залишення Скарги без розгляду.

У подальшому платник має право повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня з урахуванням законодавчо встановлених строків.

Отже, платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні Скарги.

Однак платник може відкликати Скаргу із помилками шляхом подання Заяви та з урахуванням виправлень подати її повторно. При цьому кількість таких Заяв не обмежено. Звертаємо увагу, що Скарга подається платником податку протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку розгляду скарги).

Якщо платником податку подано Скаргу з порушенням строків подання, визначених у п. 3 Порядку розгляду скарги, така Скарга не приймається, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням неприймання Скарги для розгляду (п. 8 Порядку розгляду скарги).

Джерело: ДПС у Чернівецькій області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»