Гетманцев у своєму Телеграм-каналі підкреслив, що заходи з детінізації ринку алкогольних напоїв попри шалений супротив дільців чорного ринку (так званих «захисників бізнесу», «диванних експертів») дають позитивний результат у вигляді надходжень до бюджету.
Так, за 2023 рік найбільшими виробниками алкогольної продукції задекларовано податку на прибуток до сплати у 1,7 раза більше порівняно з 2022 роком. Податкова ефективність з податку на прибуток щодо таких суб’єктів зросла з 1,4% у 2022 році до 2,0% у 2023 році.
Зростання показників діяльності відбулось не лише з податку на прибуток, а й з ПДВ.
За 2 місяці цього року вже задекларовано ПДВ до сплати на 28,1% більше ніж за аналогічний період минулого року.
Податкова ефективність з ПДВ зросла з 4,9% за 2 місяці 2023 року до 6,2% за 2 місяці 2024 року. До речі, податкова ефективність зросла й порівняно з 2023 роком загалом (5,2%).