Головна Усі новини Тематичні розсилки Неприбуткові організації

«Неприбуткові організації» №5(23) | 29.05.2019 р.

Двадцять третій лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам

Це – вже двадцять третій (і п’ятий у 2019 році) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам. 

З моменту написання попереднього листа минуло більше місяця, і нам є про що розповісти.

Цього разу:

  • нагадаємо, як звітувати у разі зміни неприбутківцем організаційно-правової форми;
  • поговоримо про звітність, якщо неприбуткову організацію виключено з Реєстру;
  • розповімо, як звітувати новоствореному неприбутківцю за рік реєстрації;
  • визначимося, які податкові наслідки виникають у неприбуткової організації у разі виплати доходу нерезиденту;
  • повідомимо про зміни у порядку отримання товарів гуманітарної допомоги.

Гарного вам читання!

***

 

Як звітувати неприбутківцю у випадку зміни організаційно-правової форми?
Податківці на ресурсі «ЗІР» нагадали: якщо в середині звітного року неприбутківець змінив організаційно-правову форму й отримав рішення з позначкою «про повторне включення» до Реєстру, то він подає до ДФС за місцем обліку:

Крім того, неприбутківець має право подати доповнення до Звіту (у довільній формі). Таке доповнення подається з поясненням мотивів його подання.

 

Неприбуткова організація виплачує дохід нерезиденту: що з податками?
Одеські податківці наголосили, що при виплаті доходу нерезиденту на неприбуткову організацію покладається обов’язок з утримання та перерахування до бюджету податку з доходів нерезидента.

Відповідно їй потрібно буде подати декларацію з податку на прибуток разом зі Звітом про використання доходів.

Така організація у декларації заповнює тільки рядок 23 ПН. В ньому зазначається сума сплаченого податку при виплаті доходів нерезидентам у звітному періоді, визначеного на підставі Розрахунку (звіту) податкових зобов’язань нерезидентів.

 

Неприбуткову організацію виключено з Реєстру: як звітувати?
Податківці з Київської області наголосили, що за період з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому вчинено таке порушення, по 31 грудня звітного року така неприбуткова організація зобов'язана щокварталу подавати до ДФС декларацію з податку на прибуток (з наростаючим підсумком).

До того ж вона має сплачувати податок у строк, визначений для квартального періоду, та подавати фінансову звітність у порядку, встановленому для платників податку на прибуток.

З наступного звітного року така неприбуткова організація подає податкову декларацію з податку на прибуток і фінансову звітність та сплачує податок на прибуток у порядку, встановленому для платників податку на прибуток.

 

Як звітувати новоствореному неприбутківцю за рік реєстрації?
Новостворені неприбуткові організації подають за результатами року Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації. Але це стосується ситуації, коли неприбуткову організацію включено до Реєстру одразу.

Якщо ж неприбуткову організацію включено до Реєстру через деякий час з моменту реєстрації, то організація після закінчення цього звітного року має подати до органу ДФС декларацію з податку на прибуток та Звіт про використання доходів. При цьому в декларації слід відобразити дані податкового обліку за період застосування загальних правил оподаткування прибутку. Про це ми зазначали ось тут.

 

Порядок отримання товарів гуманітарної допомоги змінено
Наказом Мінфіну від 19.03.2019 р. №115 були внесені  зміни до наказу Мінфіну від 15.06.2012 р. № 731.

«Реалізація цих змін надасть можливість комплексно вирішити питання розпорядження товарами гуманітарної допомоги, їх видачі зі складів органів доходів і зборів з відшкодуванням фактично понесених при зберіганні витрат, що, своєю чергою, сприятиме своєчасному спрямуванню гуманітарної допомоги за цільовим призначенням», – підкреслив Сергій Верланов.

Положення наказу спрямовані на:

  • попередження накопичення товарів гуманітарної допомоги на складах органів доходів і зборів та уникнення витрат на розпорядження тими з них, за якими не звернувся власник;

  • отримання зі складів митниць ДФС товарів гуманітарної допомоги з відшкодуванням лише фактично понесених витрат згідно з договором про надання послуг зі зберігання;

  • зменшення обсягу товарів гуманітарної допомоги, які тривалий час зберігаються на складах митниць ДФС і щодо яких посадовими особами митниці мають здійснюватися митні формальності;

  • уникнення затримок з видачею товарів гуманітарної допомоги зі складів митниць ДФС;

  • своєчасне спрямування гуманітарної допомоги для використання за цільовим призначенням.

***

 

Наразі це все.
Більше новин щодо діяльності неприбуткових установ читайте тут, а консультацій – ось тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Доступ до повного тексту цієї новини можливий лише для передплатників пакетів «Експерт», «Профі» та «Тематичні розсилки від редакції». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, перейшовши за посиланням;  вартість мінімального пакету «Тематичні розсилки» становить лише 49 грн на місяць.

Дякуємо за розуміння.

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Тематичні розсилки / Неприбуткові організації
Теги:
Неприбуткові установи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 0

Новини по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?