ДФСУ у листі від 29.06.2016 р. №14194/6/99-99-15-03-02-15 нагадує, що у разі порушення продавцем граничних термінів реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець має право скористатися положеннями п. 201.10 ПКУ та додати до декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на продавця.
Це право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну.
До заяви додаються:
- копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг,
- або копії первинних документів, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Отримання податківцями такої скарги є підставою для проведення документальної позапланової перевірки продавця з метою з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за вказаною операцією.
При цьому така заява зі скаргою не є підставою для покупця товарів/послуг для включення суми податку до складу податкового кредиту за податковою накладною, щодо якої таку скаргу складено.
Що робити, якщо ваш покупець звернувся зі скаргою до податкової інспекції і вказав на неправильність відображення суті операції в податковій накладній? Читайте тут >>
Аналітика від Дт-Кт: скарга на контрагента за новою формою