• Посилання скопійовано

Виплата пенсій пенсіонерам-ВПО, які не пройшли ідентифікацію, відновлюється після її проходження

Якщо пенсіонер з числа ВПО пройшов ідентифікацію, але не отримав пенсію в квітні, – фінансування виплати буде поновлено у найближчий період, після надходження до ПФУ інформації про встановлення особи (якщо ідентифікацію проведено не в ПФУ)

Виплата пенсій пенсіонерам-ВПО, які не пройшли ідентифікацію, відновлюється після її проходження

Пенсійний фонд України розповідає, що до 31 березня 2024 р. для пенсіонерів, які стали внутрішньо переміщеними особами ДО 24 лютого 2022 р., тривав процес проходження фізичної ідентифікації. Це необхідно для того, щоб перевірити, чи справді кошти від держави отримує саме та особа, якій вони призначені. 

У березні термін виплати пенсії без проходження ідентифікації – завершився.

Тож пенсіонери, які стали ВПО до 24 лютого 2022 року та НЕ пройшли фізичну ідентифікацію, можуть зробити це і зараз.

Після проходження ідентифікації пенсію буде виплачено за всі місяці, за які людина не отримувала її у звʼязку непроходженням ідентифікації.

Якщо пенсіонер з числа ВПО пройшов ідентифікацію, але не отримав пенсію в квітні, – фінансування виплати буде поновлено у найближчий період, після надходження до Пенсійного фонду інформації про встановлення особи (якщо ідентифікацію проведено не в Пенсійному фонді України). 

Протягом квітня Ощадбанк вже передав Пенсійному фонду додаткові переліки пенсіонерів, які пройшли ідентифікацію. Таким особам перерахування пенсій на банківські картки вже відновлено.

Додатково звертатись до органів Пенсійного фонду України  із заявою про поновлення виплати пенсії, зупиненої через непроходження ідентифікації, не потрібно. 

Нагадуємо, що для проходження ідентифікації можна обрати будь-який зручний спосіб:

  • особисто відвідати відділення АТ «Ощадбанк» чи орган Пенсійного фонду України (ПФУ);
  • віддалено авторизуватись за допомогою кваліфікованого електронного підпису «Дія.Підпис» («Дія ID») на вебпорталі електронних послуг ПФУ. Це зручно для тих, хто не має фізичної можливості відвідати установи банків чи Пенсійного фонду, перебуває на тимчасово окупованій території або віддає перевагу онлайн-інструментам; 
  • за допомогою відеоконференцзв’язку (подати заявку можна на вебпорталі електронних послуг ПФУ або через контакт-центр Пенсійного фонду України за номерами: 0800 503 753, (044) 281 08 70, (044) 281 08 71); 
  • у випадку перебування за кордоном – отримати в закордонній дипломатичній установі України посвідчення факту, що особа є живою, та надати ці документи органу ПФУ, де пенсіонер перебуває на обліку. Передати документи можна за допомогою вебпорталу Фонду чи поштою. 

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Пенсії

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Пенсії»