• Посилання скопійовано

Чи повинен роботодавець інформувати про вакансії для осіб з інвалідністю?

Якщо у роботодавця є вакансія для особи з інвалідністю, він повинен про це поінформувати службу зайнятості. Такий звіт потрібно подати за формою №3-ПН

Чи повинен роботодавець інформувати про вакансії для осіб з інвалідністю?

У роботодавця є вакансія для особи з інвалідністю. Чи повинен він про це поінформувати службу зайнятості і в якій формі?

Так, повинен. Тернопільський обласний центр зайнятості пояснює, що відповідно до п. 2 та п. 6 «Порядку надання державній службі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю», який затверджений Постановою від 02.06.2023 №553 та набув чинності 9 червня 2023 року, роботодавець з дня виникнення в нього потреби у підборі працівників з інвалідністю та/або з дати відкриття вакансій, на які можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, інформує центр зайнятості за його місцезнаходженням, подаючи звіт форми №3-ПН.

Довідки за телефоном «гарячої» лінії у Тернопільському обласному центрі зайнятості – 0635765756.

Джерело: Державна служба зайнятості

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»